Era zniknie za 100 mln zł już latem

PAP / wab

Czerwiec, lipiec lub sierpień - to prawdopodobny termin wielkiej akcji marketingowej, jaką będzie rebranding sieci komórkowej Era na T-Mobile. Praca nad przygotowaniem kampanii reklamowej i przebudową salonów wre - ustalił "Dziennik Gazeta Prawna".

W wywiadzie dla tej gazety, ściągnięty do Warszawy Czech Miroslav Rakowski z firmy Deutsche Telekom, właściciela Ery, przyznał, że nie zapadły jeszcze ostateczne decyzje zarówno co do terminu rebrandingu, jak i jego kosztów. Szacuje się, iż może się on wahać między 60 a 100 mln zł.

Czeski prezes PTC ma z nową marką wprowadzić na polski rynek nowe usługi z telewizją na czele, a może i internetem stacjonarnym.

DEON.PL POLECA

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

Era zniknie za 100 mln zł już latem
Wystąpił problem podczas pobierania komentarzy.
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.