"Puls Biznesu": Kosztowne reklamy banków

"Puls Biznesu": Kosztowne reklamy banków
Antonio Banderas reklamuje kredyt w BZ WBK - kadr z reklamy
PAP / wm

Na reklamy z udziałem celebrytów banki wydały w półtora roku prawie 350 mln zł - podlicza "Puls Biznesu".

Aktorzy, sportowcy, satyrycy. To oni są beneficjentami wysokich gaż w zamian za zachwalanie kont, lokat, pożyczek i innych usług.

Ostatnio doszło niemal do bezpośredniej konkurencji między bankami, kto pozyska najbardziej ekscytującą postać i zrobi z nią najciekawszą kampanię. Ale to tylko powierzchowny efekt.

DEON.PL POLECA

Faktycznie liczy się efektywność przedsięwzięcia. Po skończonej kampanii reklamowej przeprowadzana jest dokładna analiza tego, czy odniosła oczekiwany skutek. W większości wypadków zatrudnienie gwiazdy jest opłacalne.

Płacąc duże pieniądze celebrytom, banki stały się jednymi z największych mecenasów kultury i sportu - konstatuje "Puls Biznesu".

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

"Puls Biznesu": Kosztowne reklamy banków
Wystąpił problem podczas pobierania komentarzy.
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.