Reklama rozkwita w internecie

"Puls Biznesu" / PAP / pz

W tym roku wydatki firm na promocję wyraźnie przesuną się z tradycyjnych kanałów do internetu - pisze "Puls Biznesu".

Większość krajowych agencji marketingowych, interaktywnych, reklamowych, domów mediowych itp. kieruje się w stronę internetu jako kanału reklamy.

78 proc. takich respondentów zadeklarowało bowiem, że wydatki ich klientów na promocję w sieci zostaną w 2014 r. zwiększone i odbędzie się to kosztem innych kanałów - wynika z badania firmy Praktycy.com dla Sociomantic Labs.

Tym samym Polska podąża za trendami światowymi.

W USA reklama internetowa już wyprzedziła prasową, a według prognoz w 2018 r. ma również prześcignąć telewizyjną - wskazuje Maciej Wyszyński, szef Sociomantic Labs na Europę Centralną i Wschodnią. Jak wyjaśnia, dzieje się tak m.in. za sprawą rosnącej popularności urządzeń mobilnych.

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Tematy w artykule

Skomentuj artykuł

Reklama rozkwita w internecie
Wystąpił problem podczas pobierania komentarzy.
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.