"DGP": złoty interes na naiwnych

PAP / psd

Firmy w telewizyjnych reklamach namawiają widzów do sprzedaży złota, ale nie informują, po ile skupują kruszec. Klienci czują się oszukani - akcentuje "Dziennik Gazeta Prawna".

Kurs złota rośnie w takim tempie, że pojawiły się w Polsce pierwsze internetowe i telewizyjne skupy kruszcu. Oferują szybką i bezpieczną metodę na spieniężenie starej biżuterii. Nie informują tylko, ile wynosi kurs, po jakim skupują złoto. Tak naprawdę o cenach skupu kruszcu w ogóle nie informują - wytyka gazeta.

Na jakiej podstawie wykonywana jest wycena? Tego klient nie wie i nie ma szans się dowiedzieć. Naciągnięci ludzie ostrzegają się nawzajem na forach. Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynęła już pierwsza oficjalna skarga na teleskup. Więcej szczegółów dziś na łamach "Dziennika Gazety Prawnej".

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Tematy w artykule

Skomentuj artykuł

"DGP": złoty interes na naiwnych
Wystąpił problem podczas pobierania komentarzy.
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.