MEiN: w 99,5 proc. szkół podstawowych uczniowie klas I-III uczą się stacjonarnie

MEiN: w 99,5 proc. szkół podstawowych uczniowie klas I-III uczą się stacjonarnie
(fot. depositphotos.com)
PAP / df

W 14 372 szkołach podstawowych w klasach I-III nauka we wtorek była prowadzona w trybie stacjonarnym – poinformowało MEiN, podając, że chodzi o 99,5 proc. szkół podstawowych. W 16 podstawówkach w klasach I-III nauka prowadzona była w trybie zdalnym, a w 55 w trybie mieszanym.

Ministerstwo Edukacji i Nauki podało, że dane te pokazują stan na wtorek na godzinę 13.00 i pochodzą od kuratorów oświaty.

W poniedziałek do nauki po feriach zimowych uczniowie klas I-III szkół podstawowych i szkół specjalnych wrócili do nauki stacjonarnej. Uczniowie starsi: z klas IV-VIII szkół podstawowych i szkół ponadpodstawowych, tak jak przed feriami, kontynuują naukę zdalną. Mają zajęcia stacjonarne zawieszone do 31 stycznia.

Wznowiona nauka stacjonarna w klasach I-III szkół podstawowych odbywa się w reżimie sanitarnym.

W poniedziałek, jak informował resort edukacji i nauki, w 14 383 szkołach podstawowych w klasach I-III w nauka była prowadzona w trybie stacjonarnym (to 99,6 proc. szkół podstawowych). W 9 szkołach podstawowych w klasach I-III nauka prowadzona była w trybie zdalnym, a w 51 w trybie mieszanym, gdzie część uczniów uczy się w szkole, a część na odległość.

We wtorek, w stosunku do poniedziałku, liczba szkół, gdzie prowadzona była nauka zdalna wzrosła o 7, a z nauczaniem w trybie mieszanym wzrosła o 4.

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.
Bartosz Bartosik, Adam Bodnar

Obywatel PL to Ty

  • Czy nasza demokracja jest zagrożona?
  • Skąd w nas tyle podziałów?
  • W którą stronę zmierza reforma sądownictwa?
  • Kim są najbardziej wykluczone osoby?

O coraz mocniejszych pęknięciach w społeczeństwie, próbach manipulacji Polakami i...

Skomentuj artykuł

MEiN: w 99,5 proc. szkół podstawowych uczniowie klas I-III uczą się stacjonarnie
Wystąpił problem podczas pobierania komentarzy.
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.