"Puls Biznesu": Polak w sieci, plazma do śmieci

"Puls Biznesu": Polak w sieci, plazma do śmieci
(fot. flickr.com/ by cogdogblog)
PAP / ad

Przeciętny polski internauta to wielkomiejski 20-30-latek, wykształcony, dobrze zarabiający mężczyzna? Według najnowszych badań, taki obraz użytkownika sieci znad Wisły to mit.

Internauci znad Wisły coraz częściej wyłączają telewizory - informuje "Puls Biznesu"

DEON.PL POLECA

"Obecnie co trzeci korzystający z internetu Polak mieszka na wsi, płeć rozkłada się pół na pół. Jedynie co czwarty internauta ma wyższe wykształcenie.

To, co odróżnia podłączonych do sieci od reszty, to m.in. pozytywne nastawienie do postaw konsumpcyjnych i optymistyczne prognozy co do swojej przyszłości" - twierdzi Ewa Góralska, dyrektor zarządzająca domu mediowego PanMedia Western, który wraz z TNS przebadał ponad 1000 internautów.

Reklamodawców przywiązanych do tradycyjnych mediów może zaniepokoić fakt, że internauci coraz częściej asertywnie konsumują telewizję. 8 proc. z nich, czyli około 1,5 mln Polaków podłączonych do sieci, deklaruje, że nie ogląda telewizji wcale. Połowa przyznaje, że sieć zastępuje im inne media.

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Tematy w artykule

Skomentuj artykuł

"Puls Biznesu": Polak w sieci, plazma do śmieci
Wystąpił problem podczas pobierania komentarzy.
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.