Rekordowe licytacje na Balu Dziennikarzy

Rekordowe licytacje na Balu Dziennikarzy
(fot. PAP/Marcin Obara)
PAP/ kn

Rekordowe 250 tys. zł, wylicytowane w sobotę na 16. Charytatywnym Balu Dziennikarzy,  wesprze fundację Anny Dymnej "Mimo Wszystko", Fundację Polsat i Fundację TVN "Nie jesteś sam".

Najwyższą kwotę - 45 tys. zł - uzyskano za kask Rafała Sonika, zwycięzcy tegorocznego Rajdu Dakar. Kolejny wysoko licytowany dar - to automat do Coca-Coli Piotra Waltera, który "poszedł" za 40 tys. zł. Po 35 tys. zł  uzyskano zaś za dzień na planie zdjęciowym Agnieszki Holland oraz za zegarek Tag Heuer.
Obok kwot z licytacji do fundacji trafią też pieniądze z kart wstępu - cegiełek. W Balu uczestniczyło około tysiąca przedstawicieli mediów, świata biznesu, polityki i kultury. 
Charytatywny Bal Dziennikarzy organizowany jest od 1998 roku. Obok świata mediów mogą wziąć w nim udział goście, którzy wykupią bilety-cegiełki. Organizatorem balu jest Fundacja Charytatywny Bal Dziennikarzy założona przez dziennikarzy z różnych redakcji. 
Fundacja wspomaga zarówno placówki opieki zdrowotnej, jak i instytucje opieki społecznej, domy dziecka i organizacje osób niepełnosprawnych. Wśród placówek, które otrzymały takie wsparcie są m.in. Klinika Onkologii oraz Klinika Niemowlęca Instytutu "Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka", Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu, Towarzystwo Nasz Dom, domy dziecka, szpitale i organizacje pożytku publicznego. Do tej pory, przy okazji podejmowanych przez Fundację działań, udało się zebrać łącznie około 3 mln zł.
DEON.PL POLECA

 

 

DEON.PL POLECA


Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

Rekordowe licytacje na Balu Dziennikarzy
Wystąpił problem podczas pobierania komentarzy.
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.