Rekordowe licytacje na Balu Dziennikarzy

Rekordowe licytacje na Balu Dziennikarzy
(fot. PAP/Marcin Obara)
PAP/ kn

Rekordowe 250 tys. zł, wylicytowane w sobotę na 16. Charytatywnym Balu Dziennikarzy,  wesprze fundację Anny Dymnej "Mimo Wszystko", Fundację Polsat i Fundację TVN "Nie jesteś sam".

Najwyższą kwotę - 45 tys. zł - uzyskano za kask Rafała Sonika, zwycięzcy tegorocznego Rajdu Dakar. Kolejny wysoko licytowany dar - to automat do Coca-Coli Piotra Waltera, który "poszedł" za 40 tys. zł. Po 35 tys. zł  uzyskano zaś za dzień na planie zdjęciowym Agnieszki Holland oraz za zegarek Tag Heuer.
Obok kwot z licytacji do fundacji trafią też pieniądze z kart wstępu - cegiełek. W Balu uczestniczyło około tysiąca przedstawicieli mediów, świata biznesu, polityki i kultury. 
Charytatywny Bal Dziennikarzy organizowany jest od 1998 roku. Obok świata mediów mogą wziąć w nim udział goście, którzy wykupią bilety-cegiełki. Organizatorem balu jest Fundacja Charytatywny Bal Dziennikarzy założona przez dziennikarzy z różnych redakcji. 
Fundacja wspomaga zarówno placówki opieki zdrowotnej, jak i instytucje opieki społecznej, domy dziecka i organizacje osób niepełnosprawnych. Wśród placówek, które otrzymały takie wsparcie są m.in. Klinika Onkologii oraz Klinika Niemowlęca Instytutu "Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka", Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu, Towarzystwo Nasz Dom, domy dziecka, szpitale i organizacje pożytku publicznego. Do tej pory, przy okazji podejmowanych przez Fundację działań, udało się zebrać łącznie około 3 mln zł.
DEON.PL POLECA

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

Rekordowe licytacje na Balu Dziennikarzy
Wystąpił problem podczas pobierania komentarzy.
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.