"W Warszawie jest i będzie brzydko"
„Gazeta Wyborcza”
Jak podaje Instytut Obywatelski, w Paryżu jest 2,3 tys. billboardów, w Warszawie ok. 8,5 tys. Największa reklama w stolicy ma 164 m kw., w centrum Paryża - raptem 8 m kw., informuje "GW".
Dziennik podaje te przykłady na marginesie rezygnacji 33-letniego Grzegorza Piątka, laureata Złotych Lwów na architektonicznym Biennale w Wenecji, specjalisty od miejskiej estetyki, który po zaledwie trzech miesiącach rzucił pracę w stołecznym ratuszu.
Miał uporządkować chaos reklamowy, ale urzędnikom na tym nie zależało, pisze gazeta. Wolą wieszać banery na Pałacu Kultury. - Nie godzę się z tym, by Pałac był wykorzystywany jako wieszak na reklamy, oświadczył ekspert.
Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.
Skomentuj artykuł