Zapis rozmów kontrolerów z pilotami Ił-76

Zapis rozmów kontrolerów z pilotami Ił-76
Z-ca D-cy Bazy: Trzeba Polakom powiedzieć, nie mają po co startować. Powiedzieć im... jaki dla nich, kurwa, wylot, no popatrz, przecież już ten...
PAP / slo

Przekazujemy zapis rozmów przekazanych podczas wtorkowej prezentacji przygotowanej przez polską komisję wyjaśniającą okoliczności katastrofy smoleńskiej.

Zapis rozmowy między pilotami Ił-76 a kontrolerami lotów:

7.21.44

DEON.PL POLECA

IŁ-76: 8-17-ty na 4-tym, klapy wypuszczone, mechanizacja 25-30.

7.21.48

7.21.51

7.21.56

7.22.20

7.22.32

7.22.46

7.22.54

7.23.11

7.23.13

7.29.19

7.23.21

7.23.30

7.23.36

A: (niezrozumiałe)

7.23.47

7.24.01

A: (niezrozumiałe)

7.24.08

A: (niezrozumiałe) wszystkiego nie trzeba.

7.24.18

7.24.23

7.24.31

7.24.35

A: (niezrozumiałe)

7.24.44

7.24.50

A: (niezrozumiałe)

7.24.58

A: 4 kilometry (niezrozumiałe)

7.25.03

7.25.04

7.25.17

KSL: 3 na kursie, ścieżce.

7.25.19

KL: 2

7.25.20,7

A: 2?

7.25.21

A: Tak.

7.25.21,8

A: Tak, tak.

7.25.22

KSL: Pomyłkowo, 2.

7.25.32

KSL: Jeden, na kursie, ścieżce.

7.25.45

KL: Obserwujesz?

7.25.46

A: (niezrozumiałe)

7.25.49

7.25.54

7.26.03

7.26.06

A: Jasne.

7.26.14

7.26.16

A: (niezrozumiałe)

7.26.20

Z-ca D-cy Bazy: Paliwa ile u nich?

7.26.21

7.26.23

7.26.32

7.26.38

TLF: Antena-35

TLF: Logika

TLF: Wywołuję

Operacyjny: Halo

7.39.50

7.39.52

7.39.55

7.40.00

Operacyjny: Na długo?

7.40.03

Operacyjny: Kurde.

7.40.13

7.40.17

Z-ca D-cy Bazy: A...?

7.40.19

7.40.39

7.40.50

Z-ca Dow. Bazy: Czysto.

Operacyjny: Czysto, tak.

7.41.04

Z-ca Dow. Bazy: Tutka wyleciała o 27.

Operacyjny: Tak, o 9.27.

7.41.06

7.41.12

7.41.23

7.41.28

Z-ca Dow. Bazy: Według lotniska 100 na 1, przy gorszych ja jego...

Operacyjny: Tak i ja mówię, że minimum lotniska wszystko jedno.

7.41.33

Z-ca Dow. Bazy: Oczywiście.

Operacyjny: Zrozumiałem.

7.41.34

7.41.44

Z-ca Dow. Bazy: Tak więc, podpowiedzcie.

Operacyjny: Ja do głównego centrum podpowiem, oni to nakręcą.

8.25.07

8.25.08

8.25.12

8.25.13

8.25.14

8.25.18

8.25.19

8.25.20

8.25.23

8.25.27

8.25.32

8.25.33

8.25.34

8.25.36

8.25.42

8.25.46

8.25.52

8.25.55

8.25.58

8.26.00

8.26.04

8.26.05

8.26.11

8.26.13

8.26.20

8.26.25

8.26.32

8.26.37

8.26.38

8.26.43

8.26.57

8.27.00

8.27.02

8.27.03

8.27.05

8.27.07

8.27.09

8.27.12

8.27.13

8.27.15

8.27.17

8.27.39

8.27.44

8.27.49

8.28.00

8.28.02

8.28.34

8.28.36

8.28.37

8.28.39

8.28.41

8.28.44

8.28.45

8.28.48

8.28.49

8.28.51

8.28.54

8.28.56

8.29.02

8.29.05

8.29.10

8.29.19

8.29.20

8.29.22

8.29.25

8.29.28

8.29.33

8.29.37

8.29.39

8.29.41

8.29.46

8.29.47

8.29.50

8.29.52

8.29.53

8.29.55

8.29.59

8.30.01

1 Pilot: 78.

8.30.02

Inżynier: 78.

8.30.05

8.30.06

Nawigator: Piątka szóstka automat ciągu.

8.30.07

8.30.15

8.30.16

Inżynier: Jest 78.

8.30.19

8.30.20

8.30.24

8.30.26

8.30.32

8.30.37

8.30.38

8.30.39

8.30.41

8.30.44

1 Pilot: Tak dla ciśnienia 993, 130... 125.

8.30.48

8.30.50

8.30.55

8.30.58

8.31.01

Nawigator: Nastawnik statecznika.

8.30.03

1 Pilot: Niech tak zostanie.

8.31.04

8.31.13

8.31.22

8.31.45

8.31.49

8.31.52

8.31.56

8.32.00

8.32.02

8.32.07

8.32.09

8.32.50

8.32.54

8.32.56

8.33.05

8.33.14

8.33.18

8.33.20

8.33.21

8.33.23

8.33.35

8.33.40

8.33.42

8.33.45

8.33.52

8.33.54

8.34.02

8.34.03

8.34.12

8.34.14

8.34.16

8.34.17

8.34.18

8.34.22

8.34.27

8.34.29

8.34.31

8.34.33

8.34.39

8.34.42

8.34.45

8.34.49

8.34.51

8.34.57

8.34.59

8.35.06

8.35.09

8.35.14

8.35.16

8.35.17

8.35.24

8.35.35

8.35.41

8.35.54

8.36.19

8.36.29

8.36.30

8.36.32

8.36.37

8.36.41

8.36.42

8.36.52

8.36.54

8.36.57

8.37.00

8.37.15

8.37.19

8.37.22

8.37.34

8.37.35

8.37.56

8.38.16

8.38.30

8.38.32

8.38.34

8.38.45

8.38.48

8.38.52

8.32.54

8.38.55

8.38.57

8.39.01

8.39.02

8.39.04

8.39.07

8.39.09

8.39.10

8.39.12

8.39.13

8.39.16

8.39.18

8.39.20

8.39.22

8.39.23

8.39.28

8.39.29

8.39.33

ATC: Pas wolny.

8.39.37

8.39.42

1 Pilot: Tak dokładnie.

8.39.45

8.39.46

8.39.50

8.39.54

8.40.02

8.40.04

8.40.06

8.40.09

8.40.14

8.40.16

8.40.19

8.40.21

8.40.22

8.40.27

8.40.28

8.40.30

8.40.33

8.40.34

8.40.35

8.40.38

Nawigator: Sto metrów.

8.40.42

8.40.44

8.40.45

8.40.46

Nawigator: Osiemdziesiąt, siedemdziesiąt.

8.40.47

Nawigator: Osiemdziesiąt, siedemdziesiąt. Sześćdziesiąt, pięćdziesiąt.

8.40.48

ATC: Horyzont 101.

8.40.49

ATC: Horyzont 101.

8.40.50

TAWS: PULL UP

8.40.51

8.40.57

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

Zapis rozmów kontrolerów z pilotami Ił-76
Wystąpił problem podczas pobierania komentarzy.
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.