Japońska reklama zachwyciła internautów. Przypomina o tym, jak ulotne jest ludzkie życie [WIDEO]

Japońska reklama zachwyciła internautów. Przypomina o tym, jak ulotne jest ludzkie życie [WIDEO]
(fot. グリコ公式 Glico Japan / youtube.com)
3 lata temu
グリコ公式 Glico Japan / youtube.com / pk

W trwającej 1,5 min. reklamie zagrały aż 72 aktorki. Każda z nich reprezentuje jeden rok z życia tej samej postaci.

Reklama zaczyna się o nagrania małego dziecka, które jest położone w łóżeczku; od tej chwili dzieje się coś niezwykłego. Każda z sekund filmu to jeden rok z życia jego bohaterki. Nagrana w technice "stop-action" reklama stała się internetowym wiralem, który skłania do refleksji nad przemijaniem ludzkiego życia.

Spot reklamuje japońską firmę spożywczą Glico. Jak wam się podoba?

Tłumaczenie z języka japońskiego:

Około 100 lat temu średnia długość życia na świecie wynosiła tylko 31 lat. Dziś wynosi 71,8 lat.

Bohaterkę, która z roku na rok jest coraz starsza, grają 72 aktorki, od 0 do 71 lat (ich naturalny wiek).

Proszę czerpać z tej radosnej historii.
Życzymy wszystkim zdrowego, pełnego uśmiechów życia!

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

Japońska reklama zachwyciła internautów. Przypomina o tym, jak ulotne jest ludzkie życie [WIDEO]
Wystąpił problem podczas pobierania komentarzy.
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.