Japońska reklama zachwyciła internautów. Przypomina o tym, jak ulotne jest ludzkie życie [WIDEO]
![Japońska reklama zachwyciła internautów. Przypomina o tym, jak ulotne jest ludzkie życie [WIDEO] Japońska reklama zachwyciła internautów. Przypomina o tym, jak ulotne jest ludzkie życie [WIDEO]](https://static.deon.pl/storage/image/core_files/2018/3/14/564a36012590a34567878479880f0760/jpg/deon/articles-thumb-xlarge-breakpoint-default/japonska-reklama-zachwycila-internautow-przypomina-o-tym-jak-ulotne-jest-ludzkie-zycie-wideo.jpg)
W trwającej 1,5 min. reklamie zagrały aż 72 aktorki. Każda z nich reprezentuje jeden rok z życia tej samej postaci.
Reklama zaczyna się o nagrania małego dziecka, które jest położone w łóżeczku; od tej chwili dzieje się coś niezwykłego. Każda z sekund filmu to jeden rok z życia jego bohaterki. Nagrana w technice "stop-action" reklama stała się internetowym wiralem, który skłania do refleksji nad przemijaniem ludzkiego życia.
Spot reklamuje japońską firmę spożywczą Glico. Jak wam się podoba?
Tłumaczenie z języka japońskiego:
Około 100 lat temu średnia długość życia na świecie wynosiła tylko 31 lat. Dziś wynosi 71,8 lat.
Bohaterkę, która z roku na rok jest coraz starsza, grają 72 aktorki, od 0 do 71 lat (ich naturalny wiek).
Proszę czerpać z tej radosnej historii.
Życzymy wszystkim zdrowego, pełnego uśmiechów życia!
Skomentuj artykuł