Podróż z wirtualnym asystentem

Zobacz galerię
<font color="#e61c1c">Artykuł polecany</font>   &nbsp

Nie bez powodu podróże samolotem stają się coraz bardziej popularne. Dają one możliwość niemal błyskawicznego przemieszczania się z jednego miejsca do drugiego. Ponadto drogie niegdyś bilety lotnicze można obecnie kupić w bardzoatrakcyjnych cenach. Czasami okazuje się nawet, że decydując się na lot wyjdziemy na tym lepiej, niż w przypadku skorzystania z innych środków transportu, takich jak pociąg czy autobus.

Pomimo tego, że niektórzy nadal mają opory przed podróżami lotniczymi, to stale zwiększa się liczba osób polujących na cenowe okazje biletów lotniczych, a nie jest o nie trudno. Portale zajmujące się sprzedażą biletów ścigają się w tym, kto zaproponuje lepszą cenę na daną trasę. Jednak nie jest to jedynym kryterium, jakie liczy się dla osób poszukujących przygód. Ważnym aspektem zakupu jest również jakość obsługi, jaką zapewnia sprzedawca.

DEON.PL POLECA

W dobie supremacji Internetu powstają coraz to nowe portale rezerwacyjne. Każdy próbuje przyciągnąć klientów, jednak niewielu z nich posiada w swojej ofercie naprawdę interesujące rozwiązania. Można znaleźć jednak i takie strony, które swoim klientom zapewniają niecodzienną obsługę.

Przekonali się o tym Kasia i Czarek z Krakowa. Para studentów, która od dawna planowała wycieczkę do Amsterdamu. Gdy w końcu okoliczności okazały się dla nich sprzyjające, postanowili spełnić swoje marzenie. Zdecydowali się na zakup biletów lotniczych przez Internet. Swój lot zarezerwowali za pośrednictwem portalu www.whynotfly.pl. Ku swojemu zdziwieniu oprócz biletu otrzymali również wirtualny przewodnik po Holandii i samym Amsterdamie

• Świetna sprawa. Zarezerwowaliśmy bilet lotniczy, a dodatkowo dostaliśmy specjalnie przygotowany przewodnik. Znaleźliśmy tam opis kraju, miasta, a nawet informacje o lotnisku na którym lądowaliśmy. Na stronie znaleźliśmy też ciekawe informacje dotyczące podróżowania czy limitów bagażowych w samolocie – mówi Kasia.

Rozwiązanie to jest niewątpliwie ułatwieniem dla podróżujących. Szczególnie przydatne okazuję się w przypadku, gdy ktoś nie zna miejsca do którego leci.

• Dzięki temu bez problemu mogliśmy trafić do miejsc, które planowaliśmy odwiedzić. W poradniku znajdowały się adresy, telefony a nawet cennik biletów wstępu. Nie musieliśmy kupować przewodnika czy szukać w internecie informacji o mieście. W trakcie naszego pobytu odwiedziliśmy Nowy Kościół, Pałac Królewski czy wspaniałe Muzeum Van Gogha – powiedział Czarek..

Konkurencja na rynku oraz zwiększająca się świadomość i wymagania klientów powodują, że w najbliższej przyszłości możemy spodziewać się wprowadzania coraz ciekawszych rozwiązań w branży sprzedaży biletów lotniczych. Wspomniany e-poradnik, który oferuje strona www.whynotfly.pl jest przykładem tego, jak portale zmieniają swój profil. Z nastawionego na czystą sprzedaż kieruje się on w stronę informowania i zapewniania nietypowych usług.

Niegdyś w ofercie stron tego typu dostępne były jedynie wyszukiwarki biletów, na dodatek jedynie wybranych linii lotniczych. Obecnie mamy możliwość wyszukiwania wśród niemal wszystkich linii lotniczych świata, zarówno regularnych jak i tanich. Dostajemy również możliwość ubezpieczenia swojej podróży czy rezerwacji noclegów w interesujących nas miejscach. Dzięki temu możemy zaplanować kompletną i przede wszystkim bezpieczną podróż.

Podróżowanie nigdy nie było tak łatwe, dlatego wszyscy głodni przygód powinni rozglądać się za specjalnymi ofertami, a z pewnością znajdą coś dla siebie.

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Tematy w artykule

Skomentuj artykuł

Podróż z wirtualnym asystentem
Wystąpił problem podczas pobierania komentarzy.
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.