Właściciel hoteli ruszył z ekstrawagancką inicjatywą. O co chodzi w akcji #ZróbDziecko?

Właściciel hoteli ruszył z ekstrawagancką inicjatywą. O co chodzi w akcji #ZróbDziecko?
Właściciel hoteli Arche ruszył z nietypową inicjatywą #ZróbDziecko (fot. depositphotos.com / Facebook.com)
wirtualnemedia.pl / tk

Hotele Arche są ostatnio na ustach całej Polski. Wszystko za sprawą nietypowej akcji #ZróbDziecko, którą ogłosił właściciel Grupy Arche Władysław Grochowski. O co chodzi w tej prowokacyjnej, lecz skłaniającej do myślenia inicjatywie?

Cel akcji "#ZróbDziecko w hotelach Arche" jest prosty. Ma zachęcać pary do poczęcia dziecka w jednym z obiektów. W ten sposób firma chce walczyć z kryzysem demograficznym, z jakim od lat boryka się nasze państwo.

DEON.PL POLECA

 

 

"Polska zmaga się z jednym z największych wyzwań naszych czasów – kryzysem demograficznym. Dlatego w Arche nie poprzestajemy na słowach – uruchomiliśmy program realnych zachęt dla naszych pracowników, nabywców mieszkań i gości hoteli. Naszym programem chcemy przyczynić się do zahamowanie narastającego kryzysu. Chcemy pokazać, że przyszłość zaczyna się dziś – od troski o rodziny, dzieci i kolejne pokolenia" – czytamy na Facebooku hoteli Arche.

– Każda para, która w trakcie pobytu w jednym z 23 hoteli sieci Arche zadba o poczęcie dziecka, otrzyma gratisowe przyjęcie rodzinne związane z narodzinami np. chrzcinami, zorganizowane w jednej z naszych sal eventowych lub restauracji. Za to benefitów w postaci 10 tys. zł za każde urodzone dziecko mogą się spodziewać pracownicy firmy oraz nabywcy naszych mieszkań przez 5 lat od daty zakupu lokalu mieszkalnego na własne cele mieszkaniowe – wyjaśnia właściciel obiektów Władysław Grochowski.

– Możemy przeznaczyć setki miliardów na obronność, ale jeśli nie zatrzymamy spadku liczby urodzeń, demografia stanie się najpoważniejszym zagrożeniem – dodaje Grochowski.

Agnieszka Dylak, managing director w agencji kreatywnej Nieszablonowa w rozmowie z portalem wirtualnemedia.pl wskazała, że inicjatywa Grupy Arche "to przykład nieszablonowego podejścia do społecznej odpowiedzialności biznesu. Odważna, kontrowersyjna, ale przede wszystkim – potrzebna".

DEON.PL POLECA


– Oczywiście pojawiają się pytania o egzekucję programu - jak weryfikować, czy poczęcie miało miejsce w hotelu? To trudne, ale też nie najważniejsze. Liczy się intencja, komunikat i otwarcie przestrzeni do rozmowy – zaznacza Agnieszka Dylak.

Źródło: wirtualnemedia.pl / tk

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.
Monika Szubrycht

To, że jesteśmy mniejsi, nie oznacza, że nasze problemy również takie są.

Dzieci. Doświadczają odrzucenia, chorują na depresję, zaburzenia lękowe, samookaleczają się, targają się na własne życie. One równie mocno, co dorośli, doświadczają kryzysów psychicznych....

Tematy w artykule

Skomentuj artykuł

Właściciel hoteli ruszył z ekstrawagancką inicjatywą. O co chodzi w akcji #ZróbDziecko?
Wystąpił problem podczas pobierania komentarzy.
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.