Canal+ Cyfrowy wprowadzał w błąd klientów

Canal+ Cyfrowy wprowadzał w błąd klientów
PAP / slo

Kampania reklamująca ofertę spółki Canal+ Cyfrowy wprowadzała konsumentów w błąd. Na spółkę nałożono ponad 200 tys. zł kary - poinformował w poniedziałek Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

W lutym 2011 roku Urząd wszczął przeciw Canal+ Cyfrowy postępowanie. Wątpliwości Prezes UOKiK wzbudziły telewizyjne spoty oraz ulotki dostępne w punktach dystrybucyjnych firmy. W materiałach informowano o akcji promocyjnej, w ramach której wszystkim obiecywano m.in. bezpłatny dostęp do kanałów Canal+ i HBO.

DEON.PL POLECA




Za stosowanie praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów UOKiK nałożył na przedsiębiorcę 235 tys. 266 zł kary. Decyzja nie jest prawomocna, przedsiębiorca może odwołać się do sądu.

Canal+ Cyfrowy zajmuje się m.in. odpłatnym udostępnianiem kanałów telewizyjnych.

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

Canal+ Cyfrowy wprowadzał w błąd klientów
Wystąpił problem podczas pobierania komentarzy.
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.