"Puls Biznesu": Zwycięzca za 70 groszy…

PAP / psd

 Okazuje się, że Janusz Palikot jest mistrzem optymalizacji wydatków w kampanii wyborczej. Na jeden zdobyty głos wydał grosze, podczas gdy np. SLD kilkanaście złotych - czytamy w "Pulsie Biznesu".

Gazeta przyjrzała się, ile każda partia wydała, by pozyskać jeden głos wyborcy. Najbardziej efektywnym w politycznym marketingu okazał się Janusz Palikot, którego partia wydała na kampanię 1 mln zł co oznacza, że jeden głos kosztował ją 0,7 zł. To ponad dwudziestokrotnie mniej niż w przypadku najmniej skutecznego Sojuszu Lewicy Demokratycznej (jeden głos - 16,7 zł).

PO i PiS osiągnęły zbliżony koszt uzyskania jednego głosu - ok. 5 zł.

DEON.PL POLECA

Więcej w "Pulsie Biznesu".

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

"Puls Biznesu": Zwycięzca za 70 groszy…
Wystąpił problem podczas pobierania komentarzy.
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.