Zakończono przetarg na obsługę medialną
(fot. Paul Keller / Foter / CC BY)
PAP / kn
Firma Profile wygrała przetarg Krajowego Biura Wyborczego na obsługę medialną związaną z wyborami prezydenckimi i parlamentarnymi w 2015 r. Spółka ma odpowiadać m.in. za kampanię informacyjną, studio wyborcze i obsługę dziennikarzy.
Do przetargu stanęły trzy firmy: Marketing&Communications Consultants, Profile sp. z o.o. oraz Golden Frame Media. Najwyżej oceniono ofertę Profile (97,06 pkt), która najlepiej wypadła w kryterium cenowym; pozostałe firmy zdobyły: 96,78 pkt (Marketing&Communications Consultants) i 95,57 pkt (GFM) - wynika z informacji na stronie internetowej Państwowej Komisji Wyborczej.
Szef KBW Beata Tokaj poinformowała w poniedziałek PAP, że rozstrzygnięcie postępowania jest ostateczne.
Był to drugi przetarg na obsługę medialną wyborów. Poprzedni został unieważniony, jako obarczony "niemożliwą do usunięcia wadą"; chodziło o błędnie wyliczone wartości w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w związku z czym uczestnikom przetargu przyznano nieprawidłowe oceny - wynika z dokumentów udostępnionych na stronie PKW.
Wybrana w przetargu firma Profile przeprowadzi w związku z majowymi wyborami prezydenckimi i jesiennymi wyborami parlamentarnymi kampanię społeczną i informacyjną, przygotuje także studio wyborcze PKW i będzie odpowiadać za obsługę dziennikarzy.
Przetarg KBW dotyczył "opracowania strategii i schematu komunikacji społecznej, projektu kampanii informacyjnej wyborów powszechnych w 2015 r. tj. wyborów na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej oraz wyborów do Sejmu RP i do Senatu RP i ich realizacja, organizacja i prowadzenie".
Wybory prezydenckie odbędą się 10 maja; jeśli w żaden z kandydatów nie zdobędzie ponad połowy ważnie oddanych głosów 24 maja odbędzie się druga tura wyborów. Wybory parlamentarne odbędą się jesienią.
Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.
Skomentuj artykuł