Zmierzch wielkich stacji telewizyjnych
(fot. espensorvik / Foter / CC BY)
"Gazeta Wyborcza" / PAP / pz
W wakacje padł rekord niskiej oglądalności czterech największych stacji telewizyjnych: TVP 1, TVP 2, TVN i Polsatu. Ich łączny udział w rynku spadł do 39,5 proc. - pisze "Gazeta Wyborcza", powołując się na dane firmy Nielsen Audience Measurement.
Zaś w II kwartale 2013 r. wielka czwórka zanotowała 46-proc. udział w rynku - po raz pierwszy w historii poniżej 50 proc.
Widzów odbierają im przede wszystkim kanały tematyczne. Zmiany przyspieszyła też, zakończona w lipcu, cyfryzacja telewizji - teraz dostępnych jest 19 darmowych kanałów naziemnych, podczas gdy jeszcze niedawno wybór ograniczał się najwyżej do 7 - wylicza "GW".
Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.
Skomentuj artykuł