sportsliveinfo / youtube.com / pk
Czym jest wielkość? Z pewnością nie tym do czego się przyzwyczailiśmy. Daliśmy sobie wmówić, że wielkość jest dostępna tylko dla wybranych: geniuszy, gwiazd... A reszta może tylko stać i podziwiać. Zapomnij o tym.
Czym jest wielkość? Z pewnością nie tym do czego się przyzwyczailiśmy. Daliśmy sobie wmówić, że wielkość jest dostępna tylko dla wybranych: geniuszy, gwiazd... A reszta może tylko stać i podziwiać. Zapomnij o tym.
Android / youtube.com / pk
Android, w jednej ze swoich reklam, wykorzystał bardzo modny w internecie temat - zwierzęta, a dokładniej ich przyjaźń. Międzygatunkową przyjaźń.
Android, w jednej ze swoich reklam, wykorzystał bardzo modny w internecie temat - zwierzęta, a dokładniej ich przyjaźń. Międzygatunkową przyjaźń.
Windows / youtube.com / pk
Technologia zmienia się na naszych oczach. Jeszcze dziesięć lat temu tablety, smartfony i komputery z kilkurdzeniowymi procesorami były tylko fikcją. Dziś są rzeczywistością.
Technologia zmienia się na naszych oczach. Jeszcze dziesięć lat temu tablety, smartfony i komputery z kilkurdzeniowymi procesorami były tylko fikcją. Dziś są rzeczywistością.
Ford Today / youtube.com / kk / pk
Kiedy kobieta wsiada za kierownicę sportowego samochodu z manualną skrzynią biegów, to nie może skończyć się dobrze. Jeśli dodatkowo obok siedzi mężczyzna, a całość to szybka randka, katastrofa wisi w powietrzu.
Kiedy kobieta wsiada za kierownicę sportowego samochodu z manualną skrzynią biegów, to nie może skończyć się dobrze. Jeśli dodatkowo obok siedzi mężczyzna, a całość to szybka randka, katastrofa wisi w powietrzu.
GoDaddy / cheta meta / youtube.com / pk
Ta krótka reklama wywołała w internecie więcej zamieszania, niż nie jeden viral. Dlaczego? Zobaczcie sami.
Ta krótka reklama wywołała w internecie więcej zamieszania, niż nie jeden viral. Dlaczego? Zobaczcie sami.
PAP / pk
Firmy z Gdyni stworzyły system do mierzenia skuteczności reklamy zewnętrznej. Innowacyjne urządzenie do monitorowania nośników reklamy - billboardów, reklamy wielkoformatowej, citylightów - ma pomóc w planowaniu bardziej skutecznych kampanii reklamowych.
Firmy z Gdyni stworzyły system do mierzenia skuteczności reklamy zewnętrznej. Innowacyjne urządzenie do monitorowania nośników reklamy - billboardów, reklamy wielkoformatowej, citylightów - ma pomóc w planowaniu bardziej skutecznych kampanii reklamowych.
Anita Karpińska
Dookoła ekrany. Mnóstwo. Wszędzie. Ludzi też, ale mniej. Od lat (konkretnie lat dwudziestych XX w., kiedy powstał pierwszy telewizor) ekran jest jednym z domowników. Później dołączył do niego monitor komputerowy. Dziś łączy nas z ekranami taka zażyłość, że nosimy je ze sobą wszędzie. Niektórzy jeden - w postaci telefonu komórkowego, inni więcej - służbowy telefon, tablet, czytnik e-book... Dodatkowo dookoła mnóstwo wyświetlaczy z reklamą czy informacją.
Dookoła ekrany. Mnóstwo. Wszędzie. Ludzi też, ale mniej. Od lat (konkretnie lat dwudziestych XX w., kiedy powstał pierwszy telewizor) ekran jest jednym z domowników. Później dołączył do niego monitor komputerowy. Dziś łączy nas z ekranami taka zażyłość, że nosimy je ze sobą wszędzie. Niektórzy jeden - w postaci telefonu komórkowego, inni więcej - służbowy telefon, tablet, czytnik e-book... Dodatkowo dookoła mnóstwo wyświetlaczy z reklamą czy informacją.
PAP/ kn
Operator komórkowy T-Mobile w Czechach ostatecznie usunął w czwartek reklamę, w której w negatywny sposób prezentowano Polaków. Stało się to po proteście polskiej ambasady w Pradze.
Operator komórkowy T-Mobile w Czechach ostatecznie usunął w czwartek reklamę, w której w negatywny sposób prezentowano Polaków. Stało się to po proteście polskiej ambasady w Pradze.
Miscclips / youtube.com / pk
Światła z galarety, silnik z piernika, marcepanowa tapicerka... Takiej Skody jeszcze nie widziałeś!
Światła z galarety, silnik z piernika, marcepanowa tapicerka... Takiej Skody jeszcze nie widziałeś!
PAP / pk
4369 razy skarżyli się Polacy w 2013 r. na reklamy. Skargi, które otrzymała Rada Reklamy, najczęściej dotyczyły kwestii związanych z brakiem odpowiedzialności społecznej przy ich tworzeniu czy rozpowszechnianiu, obyczajowości, dobrego smaku; znacznie rzadziej wprowadzania w błąd.
4369 razy skarżyli się Polacy w 2013 r. na reklamy. Skargi, które otrzymała Rada Reklamy, najczęściej dotyczyły kwestii związanych z brakiem odpowiedzialności społecznej przy ich tworzeniu czy rozpowszechnianiu, obyczajowości, dobrego smaku; znacznie rzadziej wprowadzania w błąd.
Reinhard Kreissl / slo
Dzisiaj oczywistości i slogany przyobleka się w naukowe szaty. Bo kiedy słowa padną z ust eksperta, wszystko brzmi poważnie i przekonująco.
Dzisiaj oczywistości i slogany przyobleka się w naukowe szaty. Bo kiedy słowa padną z ust eksperta, wszystko brzmi poważnie i przekonująco.
"Puls Biznesu" / PAP / pz
W tym roku wydatki firm na promocję wyraźnie przesuną się z tradycyjnych kanałów do internetu - pisze "Puls Biznesu".
W tym roku wydatki firm na promocję wyraźnie przesuną się z tradycyjnych kanałów do internetu - pisze "Puls Biznesu".
Współczesny człowiek nie pachnie naturalnie. Presja społeczeństwa i współczesnej kultury spowodowała, że musi ukrywać swój naturalny, "osobniczy" zapach i zastępować go sztucznymi aromatami, dostępnymi na rynku. Tylko najbliższe osoby i tylko w sferze prywatnej mogą poznać nasz naturalny zapach ciała.
Współczesny człowiek nie pachnie naturalnie. Presja społeczeństwa i współczesnej kultury spowodowała, że musi ukrywać swój naturalny, "osobniczy" zapach i zastępować go sztucznymi aromatami, dostępnymi na rynku. Tylko najbliższe osoby i tylko w sferze prywatnej mogą poznać nasz naturalny zapach ciała.
„Gazeta Polska Codziennie” / PAP / drr
W wyniku akcji zorganizowanej przez Stowarzyszenie Twoja Sprawa firma produkująca rajstopy zdjęła ze swej strony internetowej reklamy, na których dziewczynki wystylizowane na wampy w wulgarnych pozach prezentowały garderobę, donosi "Gazeta Polska Codziennie".
W wyniku akcji zorganizowanej przez Stowarzyszenie Twoja Sprawa firma produkująca rajstopy zdjęła ze swej strony internetowej reklamy, na których dziewczynki wystylizowane na wampy w wulgarnych pozach prezentowały garderobę, donosi "Gazeta Polska Codziennie".
Youtube.pl / mm
Mundial za pasem, rośnie napięcie, bukmacherzy zbierają zakłady a kibice zaciskają kciuki za swoje drużyny. Gdzieś w tym całym zamieszaniu zapominamy jednak, że piłka nożna to przede wszystkim zabawa.
Mundial za pasem, rośnie napięcie, bukmacherzy zbierają zakłady a kibice zaciskają kciuki za swoje drużyny. Gdzieś w tym całym zamieszaniu zapominamy jednak, że piłka nożna to przede wszystkim zabawa.
Youtube.pl / mm
Kiedy to zobaczysz, nie sięgniesz więcej po telefon za kierownicą. Błyskotliwa kampania społeczna, ukazująca niebezpieczeństwo używania telefonów podczas jazdy samochodem.
Kiedy to zobaczysz, nie sięgniesz więcej po telefon za kierownicą. Błyskotliwa kampania społeczna, ukazująca niebezpieczeństwo używania telefonów podczas jazdy samochodem.
PAP / drr
Od początku czerwca rozpocznie się w zagranicznych telewizjach emisja spotu promującego Polskę; kampania wizerunkowa związana z przypadającymi w 2014 roku rocznicami zakłada również działania PR i promocję w mediach społecznościowych.
Od początku czerwca rozpocznie się w zagranicznych telewizjach emisja spotu promującego Polskę; kampania wizerunkowa związana z przypadającymi w 2014 roku rocznicami zakłada również działania PR i promocję w mediach społecznościowych.
"Rzeczpospolita" / PAP / drr
Właściciele niewinnie wyglądających billboardów reklamujących linki z pornografią są dziś bezkarni. Policja i prokuratura umarzają takie sprawy, bo reklamowana działalność serwera linkującego do takich treści jest legalna - pisze "Rzeczpospolita".
Właściciele niewinnie wyglądających billboardów reklamujących linki z pornografią są dziś bezkarni. Policja i prokuratura umarzają takie sprawy, bo reklamowana działalność serwera linkującego do takich treści jest legalna - pisze "Rzeczpospolita".
Youtube.pl
Nie bez powodu mówi się, że pies to najlepszy przyjaciel człowieka. W piękny i emocjonalny sposób opowiada o tym ta historia.
Nie bez powodu mówi się, że pies to najlepszy przyjaciel człowieka. W piękny i emocjonalny sposób opowiada o tym ta historia.
Youtube.pl / Popfiction.pl / mm
W niedzielę cała Ameryka ekscytowała się rozgrywkami Super Bowl. Poza widowiskiem sportowym, duża grupa ludzi czekała również na słynne już reklamy. Jedna z nich, ukazująca przyjaźń pomiędzy koniem a szczeniakiem, błyskawicznie podbiła serca internautów. Zobaczcie dlaczego.
W niedzielę cała Ameryka ekscytowała się rozgrywkami Super Bowl. Poza widowiskiem sportowym, duża grupa ludzi czekała również na słynne już reklamy. Jedna z nich, ukazująca przyjaźń pomiędzy koniem a szczeniakiem, błyskawicznie podbiła serca internautów. Zobaczcie dlaczego.
{{ article.published_at }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.description }}
{{ article.description }}