KAI / mh
Znany amerykański kanał sportowy ESPN odmówił emisji sportu reklamowego katolickiej Fundacji Dziecięcej im. Kard. Johna Glennona, gdyż pojawiły się tam słowa "narodzenie Jezusa" i mowa jest o "uzdrawiającym Bożym przesłaniu". Reklama ma zachęcić ludzi, by pisali kartki świąteczne do małych pacjentów przebywających w katolickim szpitalu dziecięcym w Saint Louis w stanie Missouri. Wielu pacjentów tej placówki, należącej do Fundacji, nie będzie mogło wrócić do domu na Święta.
Znany amerykański kanał sportowy ESPN odmówił emisji sportu reklamowego katolickiej Fundacji Dziecięcej im. Kard. Johna Glennona, gdyż pojawiły się tam słowa "narodzenie Jezusa" i mowa jest o "uzdrawiającym Bożym przesłaniu". Reklama ma zachęcić ludzi, by pisali kartki świąteczne do małych pacjentów przebywających w katolickim szpitalu dziecięcym w Saint Louis w stanie Missouri. Wielu pacjentów tej placówki, należącej do Fundacji, nie będzie mogło wrócić do domu na Święta.
„Gazeta Wyborcza”
Jak podaje Instytut Obywatelski, w Paryżu jest 2,3 tys. billboardów, w Warszawie ok. 8,5 tys. Największa reklama w stolicy ma 164 m kw., w centrum Paryża - raptem 8 m kw., informuje "GW".
Jak podaje Instytut Obywatelski, w Paryżu jest 2,3 tys. billboardów, w Warszawie ok. 8,5 tys. Największa reklama w stolicy ma 164 m kw., w centrum Paryża - raptem 8 m kw., informuje "GW".
Media mają wielkie możliwości w ukazywaniu człowieka i jego zdolności. Dzięki nim poznajemy wiele wspaniałych kobiet, które odsłaniają nam w różnych barwach coś z geniuszu kobiecości: od duchowego i fizycznego piękna, poprzez głębokie spojrzenie na człowieka, aż po cierpliwe i wytrwałe zaangażowanie w jego problemy.
Media mają wielkie możliwości w ukazywaniu człowieka i jego zdolności. Dzięki nim poznajemy wiele wspaniałych kobiet, które odsłaniają nam w różnych barwach coś z geniuszu kobiecości: od duchowego i fizycznego piękna, poprzez głębokie spojrzenie na człowieka, aż po cierpliwe i wytrwałe zaangażowanie w jego problemy.
Richard Winter / slo
Daniel Boorstin, amerykański historyk i pisarz, nazywa reklamę "wszechobecną, najbardziej charakterystyczną i najbardziej dochodową formą amerykańskiej literatury". I dodaje, że jej "przeznaczeniem był intymny powab oraz potężna siła działania na skalę ogólnonarodową, które nie miały sobie równych w historii świeckich i sakralnych tekstów".
Daniel Boorstin, amerykański historyk i pisarz, nazywa reklamę "wszechobecną, najbardziej charakterystyczną i najbardziej dochodową formą amerykańskiej literatury". I dodaje, że jej "przeznaczeniem był intymny powab oraz potężna siła działania na skalę ogólnonarodową, które nie miały sobie równych w historii świeckich i sakralnych tekstów".
Dariusz Kufta / slo
Tak naprawdę nie ma ludzi odpornych na reklamę. Można jedynie znaleźć nieliczne osoby odporne na konsumpcjonizm. Sprawę komplikuje kwestia dzieci, które stają się uczestnikami kultury konsumpcyjnej przez udział w przekazie medialnym
Tak naprawdę nie ma ludzi odpornych na reklamę. Można jedynie znaleźć nieliczne osoby odporne na konsumpcjonizm. Sprawę komplikuje kwestia dzieci, które stają się uczestnikami kultury konsumpcyjnej przez udział w przekazie medialnym
youtube.com / pz / kw
Nie pierwszy - i zapewne też nie ostatni - wspaniały filmik z kampanii Dove. Takie reklamy warto polecać.
Nie pierwszy - i zapewne też nie ostatni - wspaniały filmik z kampanii Dove. Takie reklamy warto polecać.
PAP / psd
Na bulwersujące reklamy trzeba reagować - mogą stawać się negatywnymi wzorcami dla dzieci - uważa Stowarzyszenie Twoja Sprawa. Ale zdaniem eksperta od komunikacji prof. Michaela Fleischera nie warto ulegać prowokacji - kontrowersyjne reklamy lepiej ignorować.
Na bulwersujące reklamy trzeba reagować - mogą stawać się negatywnymi wzorcami dla dzieci - uważa Stowarzyszenie Twoja Sprawa. Ale zdaniem eksperta od komunikacji prof. Michaela Fleischera nie warto ulegać prowokacji - kontrowersyjne reklamy lepiej ignorować.
Ryszard Stocki
W codziennym świecie wartości nie odgrywają większej roli. Oczywiście je znamy i czasami o nich mówimy. Spośród polityków i celebrytów najbardziej podobają się nam ci, którzy są tacy sami jak my.
W codziennym świecie wartości nie odgrywają większej roli. Oczywiście je znamy i czasami o nich mówimy. Spośród polityków i celebrytów najbardziej podobają się nam ci, którzy są tacy sami jak my.
PAP / drr
Zakazane jest wysyłanie ulotek, listów, kuponów itp. stwarzających fałszywe wrażenie, że klient wygrał nagrodę, podczas gdy w rzeczywistości, żeby ją otrzymać, musi ponieść konkretne wydatki - orzekł w czwartek unijny Trybunał Sprawiedliwości.
Zakazane jest wysyłanie ulotek, listów, kuponów itp. stwarzających fałszywe wrażenie, że klient wygrał nagrodę, podczas gdy w rzeczywistości, żeby ją otrzymać, musi ponieść konkretne wydatki - orzekł w czwartek unijny Trybunał Sprawiedliwości.
"Rzeczpospolita" / PAP / pz
Wśród celebrytów najbardziej przyciągających reklamodawców najwięcej jest tych z TVN - wynika z nowego zestawienia domu mediowego PanMedia Western, które cytuje "Rzeczpospolita".
Wśród celebrytów najbardziej przyciągających reklamodawców najwięcej jest tych z TVN - wynika z nowego zestawienia domu mediowego PanMedia Western, które cytuje "Rzeczpospolita".
"Dziennik Polski" / PAP / drr
Grupa internautów wojuje z producentem napoju "Demon". Ich zdaniem kampania reklamowa produktu to "promocja zła, potworności i zguby dusz ludzkich". Do protestu dołączyli księża, prawicowi publicyści i "Gość Niedzielny" - donosi "Dziennik Polski".
Grupa internautów wojuje z producentem napoju "Demon". Ich zdaniem kampania reklamowa produktu to "promocja zła, potworności i zguby dusz ludzkich". Do protestu dołączyli księża, prawicowi publicyści i "Gość Niedzielny" - donosi "Dziennik Polski".
PAP / drr
Firmy, które płacą Facebookowi za zamieszczanie swoich reklam, aby dotrzeć bezpośrednio do użytkowników portalu, prawdopodobnie przepłacają za tę usługę, bo często reklamy trafiają na fałszywe profile - wynika z eksperymentu BBC i wypowiedzi ekspertów.
Firmy, które płacą Facebookowi za zamieszczanie swoich reklam, aby dotrzeć bezpośrednio do użytkowników portalu, prawdopodobnie przepłacają za tę usługę, bo często reklamy trafiają na fałszywe profile - wynika z eksperymentu BBC i wypowiedzi ekspertów.
PAP / drr
100 tys. euro grzywny i zawieszenie na jeden mecz - to kara nałożona przez UEFA na Nicklasa Bendtnera. Duński piłkarz podczas spotkania Euro z Portugalią pokazał na majtkach logo jednej z firm bukmacherskich.
100 tys. euro grzywny i zawieszenie na jeden mecz - to kara nałożona przez UEFA na Nicklasa Bendtnera. Duński piłkarz podczas spotkania Euro z Portugalią pokazał na majtkach logo jednej z firm bukmacherskich.
"Rzeczpospolita" / PAP / pz
Telewizja publiczna udzieliła wielkiego rabatu klipowi z Markiem Sawickim - informuje "Rzeczpospolita".
Telewizja publiczna udzieliła wielkiego rabatu klipowi z Markiem Sawickim - informuje "Rzeczpospolita".
Chociaż ponad 90 proc. Polaków deklaruje wyznanie katolickie, firmy działające na naszym rynku nie chcą reklamować swoich produktów w katolickich mediach.
Chociaż ponad 90 proc. Polaków deklaruje wyznanie katolickie, firmy działające na naszym rynku nie chcą reklamować swoich produktów w katolickich mediach.
PAP / drr
Ponad 13 mln osób obejrzało spot reklamujący Poznań jako miasto-gospodarza piłkarskich mistrzostw Europy. 30-sekundowy film z Bartoszem Bosackim w roli głównej można było zobaczyć w internecie oraz telewizjach w Niemczech, Włoszech, Irlandii i Chorwacji.
Ponad 13 mln osób obejrzało spot reklamujący Poznań jako miasto-gospodarza piłkarskich mistrzostw Europy. 30-sekundowy film z Bartoszem Bosackim w roli głównej można było zobaczyć w internecie oraz telewizjach w Niemczech, Włoszech, Irlandii i Chorwacji.
PAP / drr
Decyzja o wyborze hasła kampanii była świadoma i celowa - zapewnia Agencja CAM Media, która jest autorem strategii i kreacji kampanii reklamowej "Feel like at home" na Euro 2012. Zapewnia, że hasło wybrano m.in. na podstawie opinii lingwistów.
Decyzja o wyborze hasła kampanii była świadoma i celowa - zapewnia Agencja CAM Media, która jest autorem strategii i kreacji kampanii reklamowej "Feel like at home" na Euro 2012. Zapewnia, że hasło wybrano m.in. na podstawie opinii lingwistów.
PAP / drr
Roman Polański zaprezentował w poniedziałek na festiwalu w Cannes najnowszy film w swojej reżyserii. Tym razem chodzi o film... reklamowy nakręcony dla włoskiemu domu mody Prada.
Roman Polański zaprezentował w poniedziałek na festiwalu w Cannes najnowszy film w swojej reżyserii. Tym razem chodzi o film... reklamowy nakręcony dla włoskiemu domu mody Prada.
PAP / wm
Nie ma zakazu akcji marketingowych w placówkach edukacyjnych. Producenci to wykorzystują i do szkół oraz przedszkoli masowo wdzierają się reklama i agresywny marketing - stwierdza "Dziennik Gazeta Prawna".
Nie ma zakazu akcji marketingowych w placówkach edukacyjnych. Producenci to wykorzystują i do szkół oraz przedszkoli masowo wdzierają się reklama i agresywny marketing - stwierdza "Dziennik Gazeta Prawna".
PAP / wm
Rusza program promocji polskich specjalności eksportowych. 15 wybranych sektorów gospodarki otrzyma dotacje na reklamowanie się za granicą. Do wydania w ciągu trzech lat jest prawie 250 mln zł - informuje "Rzeczpospolita".
Rusza program promocji polskich specjalności eksportowych. 15 wybranych sektorów gospodarki otrzyma dotacje na reklamowanie się za granicą. Do wydania w ciągu trzech lat jest prawie 250 mln zł - informuje "Rzeczpospolita".
{{ article.published_at }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.description }}
{{ article.description }}