ks. Andrzej Draguła / DEON.pl i Laboratorium WIĘZI
Nagie ciało wtargnęło do publicznej ikonosfery. Ale przecież nie stało się to nagle. W pewnym sensie zawsze tam było. Problemem nie jest sama nagość i jej publiczna ekspozycja. Nie bądźmy fałszywie pruderyjni. Problemem jest jej przewartościowanie - pisze ks. Andrzej Draguła.
Nagie ciało wtargnęło do publicznej ikonosfery. Ale przecież nie stało się to nagle. W pewnym sensie zawsze tam było. Problemem nie jest sama nagość i jej publiczna ekspozycja. Nie bądźmy fałszywie pruderyjni. Problemem jest jej przewartościowanie - pisze ks. Andrzej Draguła.
Damian Tomik / "Perspektywy Kultury" / slo
Postmodernistyczny świat jest niczym wielki bazar, którego bezkres rozciąga się aż po horyzont; za sobą nie dojrzysz miejsca z którego wyszedłeś, przed sobą próżno wypatrywać celu wędrówki. Nie chodzi bowiem o to, żeby gdziekolwiek dojść.
Postmodernistyczny świat jest niczym wielki bazar, którego bezkres rozciąga się aż po horyzont; za sobą nie dojrzysz miejsca z którego wyszedłeś, przed sobą próżno wypatrywać celu wędrówki. Nie chodzi bowiem o to, żeby gdziekolwiek dojść.
PAP / wm
Wkrótce, czekając na połączenie telefoniczne możemy usłyszeć reklamę. To szansa na zyski. Tylko czy klienci to zniosą - zastanawia się "Puls Biznesu".
Wkrótce, czekając na połączenie telefoniczne możemy usłyszeć reklamę. To szansa na zyski. Tylko czy klienci to zniosą - zastanawia się "Puls Biznesu".
Aby ułożyć ścianki Kostki Rubika potrzebny jest kod lub system, który daje szansę osiągnięcia upragnionego celu. Kultura naszych czasów to podobna łamigłówka, którą im usilniej próbuje się ułożyć w jedną logiczną całość, tym więcej pojawia się trudności, sprzeczności i ograniczoności poznania prawdy.
Aby ułożyć ścianki Kostki Rubika potrzebny jest kod lub system, który daje szansę osiągnięcia upragnionego celu. Kultura naszych czasów to podobna łamigłówka, którą im usilniej próbuje się ułożyć w jedną logiczną całość, tym więcej pojawia się trudności, sprzeczności i ograniczoności poznania prawdy.
PAP / wm
Na świecie reklamowe ekrany w sklepach zarobiły w 2011 r. prawie 4 mld dolarów - informuje "Rzeczpospolita".
Na świecie reklamowe ekrany w sklepach zarobiły w 2011 r. prawie 4 mld dolarów - informuje "Rzeczpospolita".
PAP / drr
Benetton wycofał ze swej kampanii walki z nienawiścią fotomontaż przedstawiający papieża Benedykta XVI całującego imama meczetu Al-Azhar w Kairze Ahmeda al-Tajeba. Wcześniej Watykan zagroził podjęciem kroków prawnych przeciwko firmie.
Benetton wycofał ze swej kampanii walki z nienawiścią fotomontaż przedstawiający papieża Benedykta XVI całującego imama meczetu Al-Azhar w Kairze Ahmeda al-Tajeba. Wcześniej Watykan zagroził podjęciem kroków prawnych przeciwko firmie.
PAP / im
Choć dystrybucji "Sekretnego życia motyli" Joanny Onoszko zakazał sąd, bez problemu można je kupić. "Nocnik" Andrzeja Żuławskiego sprzedaje się po 150 zł - donosi "Dziennik Gazeta Prawna".
Choć dystrybucji "Sekretnego życia motyli" Joanny Onoszko zakazał sąd, bez problemu można je kupić. "Nocnik" Andrzeja Żuławskiego sprzedaje się po 150 zł - donosi "Dziennik Gazeta Prawna".
PAP / drr
Dzieci trzeba chronić przed nieuczciwymi i manipulującymi reklamami, obiecującymi zaspokojenie emocjonalnych potrzeb, a także uczyć krytycznego spojrzenia na reklamy - przekonują eksperci.
Dzieci trzeba chronić przed nieuczciwymi i manipulującymi reklamami, obiecującymi zaspokojenie emocjonalnych potrzeb, a także uczyć krytycznego spojrzenia na reklamy - przekonują eksperci.
PAP / wm
Na reklamy z udziałem celebrytów banki wydały w półtora roku prawie 350 mln zł - podlicza "Puls Biznesu".
Na reklamy z udziałem celebrytów banki wydały w półtora roku prawie 350 mln zł - podlicza "Puls Biznesu".
Alfonso Vergara SJ / slo
Przez wieki całe ludzie wszystkich kultur dostrzegali w płciowości tajemnicę pociągającą i budzącą lęk zarazem gdyż pozostaje ona w związku z niepojętymi źródłami życia jak i z odczuwalnymi siłami przyjemności cielesnej, przyjemności, która jest w stanie wstrząsnąć duszą.
Przez wieki całe ludzie wszystkich kultur dostrzegali w płciowości tajemnicę pociągającą i budzącą lęk zarazem gdyż pozostaje ona w związku z niepojętymi źródłami życia jak i z odczuwalnymi siłami przyjemności cielesnej, przyjemności, która jest w stanie wstrząsnąć duszą.
KAI / slo
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nałożyła karę 300 tysięcy złotych na nadawcę programu „Rozmowy w toku”. Na początku października 2010 roku, tuż po emisji programu Ewy Drzyzgi, Stowarzyszenie Twoja Sprawa zachęciło konsumentów do masowego składania skarg do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nałożyła karę 300 tysięcy złotych na nadawcę programu „Rozmowy w toku”. Na początku października 2010 roku, tuż po emisji programu Ewy Drzyzgi, Stowarzyszenie Twoja Sprawa zachęciło konsumentów do masowego składania skarg do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
"Puls Biznesu" / PAP / drr
Za reklamę banku PKO BP Szymon Majewski, jeśli się sprawdzi, otrzyma 3,32 mln zł – dowiedział się „Puls Biznesu”.
Za reklamę banku PKO BP Szymon Majewski, jeśli się sprawdzi, otrzyma 3,32 mln zł – dowiedział się „Puls Biznesu”.
KAI / wm
Robienie reklam skierowanych do dzieci oraz reklam leków z osobami podającymi się za lekarzy Polacy uważają za niewłaściwe - wnika z badań przeprowadzonych przez CBOS. Ze styczniowej ankiety wynika również, że zdecydowana większość nie lubi w ogóle reklam.
Robienie reklam skierowanych do dzieci oraz reklam leków z osobami podającymi się za lekarzy Polacy uważają za niewłaściwe - wnika z badań przeprowadzonych przez CBOS. Ze styczniowej ankiety wynika również, że zdecydowana większość nie lubi w ogóle reklam.
WES / "Dziennik Polski" / slo
Jedni starannie przygotowują listę potrzebnych im towarów i podczas zakupów ściśle się jej trzymają. Inni wierzą reklamom i nabywają głównie produkty na promocji, pewni, że w ten sposób dużo zaoszczędzą. Jeszcze inni idą na żywioł i w efekcie stają się właścicielami wielu zbędnych im rzeczy.
Jedni starannie przygotowują listę potrzebnych im towarów i podczas zakupów ściśle się jej trzymają. Inni wierzą reklamom i nabywają głównie produkty na promocji, pewni, że w ten sposób dużo zaoszczędzą. Jeszcze inni idą na żywioł i w efekcie stają się właścicielami wielu zbędnych im rzeczy.
PAP - Nauka w Polsce / wab
Czy opowieść lepiej sprzedaje reklamę? Jakie powinny być proporcje między komunikatem werbalnym a wizualnym w skutecznym przekazie reklamowym? Jak wynika z badań zrealizowanych w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej (SWPS), zjawisko narracji jest niezwykle ważne nie tylko w literaturze bądź filmie, ale także w reklamie.
Czy opowieść lepiej sprzedaje reklamę? Jakie powinny być proporcje między komunikatem werbalnym a wizualnym w skutecznym przekazie reklamowym? Jak wynika z badań zrealizowanych w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej (SWPS), zjawisko narracji jest niezwykle ważne nie tylko w literaturze bądź filmie, ale także w reklamie.
"Gazeta Wyborcza" / PAP / slo
Zwykle to, co nam daje duży druk, zaraz zabiera ten mały - ironizuje "Gazeta Wyborcza".
Zwykle to, co nam daje duży druk, zaraz zabiera ten mały - ironizuje "Gazeta Wyborcza".
PAP / drr
W Paryżu aresztowano w sobotę czterech członków ruchu antyreklamowego, gdy wraz z licząca kilkanaście osób pikietą zamalowali trzy duże billboardy reklamowe przed dworcem Saint Lazare w ramach kampanii na rzecz ograniczenia ilości reklam w przestrzeni publicznej - podała francuska sieć telewizyjna France 24.
W Paryżu aresztowano w sobotę czterech członków ruchu antyreklamowego, gdy wraz z licząca kilkanaście osób pikietą zamalowali trzy duże billboardy reklamowe przed dworcem Saint Lazare w ramach kampanii na rzecz ograniczenia ilości reklam w przestrzeni publicznej - podała francuska sieć telewizyjna France 24.
PAP / drr
Lipton, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Delicje, Rodowicz i... Polska - to najsilniejsze marki w naszym kraju - wynika z badania BrandAsset Valuator (BAV).
Lipton, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Delicje, Rodowicz i... Polska - to najsilniejsze marki w naszym kraju - wynika z badania BrandAsset Valuator (BAV).
Reklama zwykle kojarzy się nam z budzeniem potrzeby, przyciągnięciem uwagi oraz wywieraniem presji na potencjalnych klientów. Czy mówienie o reklamie w kontekście Pisma Świętego - najbardziej znanej księgi na świecie - jest na miejscu?
Reklama zwykle kojarzy się nam z budzeniem potrzeby, przyciągnięciem uwagi oraz wywieraniem presji na potencjalnych klientów. Czy mówienie o reklamie w kontekście Pisma Świętego - najbardziej znanej księgi na świecie - jest na miejscu?
John Powell SJ / slo
Reklama zapewnia nas, że będziemy szczęśliwi, jeśli kupimy jakiś produkt i zaczniemy go używać. Będziemy wspaniale wyglądać, popędzimy autostradą życia w szczęśliwym, szaleńczym pędzie bez hamulców. Świat reklamy każe nam wierzyć, że szczęście jest po prostu mnożeniem przyjemności.
Reklama zapewnia nas, że będziemy szczęśliwi, jeśli kupimy jakiś produkt i zaczniemy go używać. Będziemy wspaniale wyglądać, popędzimy autostradą życia w szczęśliwym, szaleńczym pędzie bez hamulców. Świat reklamy każe nam wierzyć, że szczęście jest po prostu mnożeniem przyjemności.
{{ article.published_at }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.description }}
{{ article.description }}