Chłopiec z zespołem Downa będzie twarzą Gerbera. Czy to rewolucja w marketingu?
![Chłopiec z zespołem Downa będzie twarzą Gerbera. Czy to rewolucja w marketingu? Chłopiec z zespołem Downa będzie twarzą Gerbera. Czy to rewolucja w marketingu?](https://static.deon.pl/storage/image/core_files/2018/2/10/928dc3d867484058cba47f6e1a19bcd1/jpg/deon/articles-thumb-xlarge-breakpoint-default/chlopiec-z-zespolem-downa-bedzie-twarza-gerbera-czy-to-rewolucja-w-marketingu.jpg)
Lucas Warren, 18-miesięczny chłopiec z USA, został wybrany spośród 140 tysięcy kandydatów na bycie twarzą popularnych posiłków dla dzieci. "Mamy nadzieję, że wpłynie to na każdego i naświetli problemy ludzi o specjalnych potrzebach".
Komentatorzy podkreślają, że Lucas został pierwszym dzieckiem z zespołem Downa, które zostało "Gerber spokesbaby of the year", czyli dziecięcym rzecznikiem marki na ten rok. Rodzice małego Lucasa, Cortney i Jason Warren, wysłali zdjęcie swojego syna i zostali wybrani spośród ponad 140 tys. kandydatów.
DJ z zespołem Downa udowadnia, że przeszkody nie istnieją [WIDEO] >>
"Ten zwycięski uśmiech i pełna radości twarz zdobyły nasze serca, jesteśmy podekscytowani mogąc ogłosić Lucasa twarzą naszej marki w 2018 roku" - podał prezes Bill Partyka w swoim oświadczeniu. Rodzice chłopczyka są bardzo dumni z tego, że to właśnie ich syn będzie reprezentować markę. "Ma niesamowitą osobowość i przechodzi te same etapy, co każde dziecko. Mamy nadzieję, że kiedy wyrośnie i spojrzy na to, co było, to będzie dumny z siebie i nie będzie wstydzić się swojej niepełnosprawności" - skomentowała matka chłopczyka w telewizji NBC.
A huge congrats to the incredible Lucas- the first #GerberBaby w/ Down syndrome since the contest started in 1920! https://t.co/eTHmKFFEx7
— Global Down Syndrome (@GDSFoundation) 7 lutego 2018
Konkurs producenta żywności odbywa się od 1920 roku.
Skomentuj artykuł