Polska kampania społeczna, która stała się hitem [WIDEO]

Polska kampania społeczna, która stała się hitem [WIDEO]
(fot. youtube.com)
youtube.com / pk

Niewidomy kierowca, głuchy pracownik centrali, strażak na wózku inwalidzkim. To trochę słaby pomysł na kampanię dotyczącą osób niepełnosprawnych. Tylko z pozoru! Chociaż oglądając ten film, złapiesz się za głowę, warto!

Stworzenie takiego filmu wymagało nie tylko genialnego pomysłu, ale również sporo dystansu. Choć film w pierwszej chwili wydaje się bardzo kontrowersyjny, gdy dotrwa się do końca, od razu widać, o co chodziło jego twórcom.

Tematu aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych nie wolno pomijać. Opowiadając się za życiem, należy robić wszystko, by stworzyć jak najlepsze warunki dla ludzi, którzy chociaż poruszają się na wózku, mogą świetnie spełnić się w niejednym zawodzie.

DEON.PL POLECA

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

Polska kampania społeczna, która stała się hitem [WIDEO]
Wystąpił problem podczas pobierania komentarzy.
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.