Ryanair nie zajął się pasażerami - dostał karę
(fot. EPA/JULIO MUNOZ)
PAP / wab
Włoski Urząd Lotnictwa Cywilnego (ENAC) nałożył karę na irlandzkiego taniego przewoźnika lotniczego Ryanair w wysokości 3 mln euro za brak opieki nad swymi pasażerami, którzy zostali unieruchomieni na lotniskach we Włoszech po wybuchu islandzkiego wulkanu.
ENAC przytoczył 178 przypadków, w których Ryanair nie wywiązał się ze swoich obowiązków wobec pasażerów w okresie od 17 do 22 kwietnia br. kiedy linie lotnicze w Europie odwołały setki lotów.
Jak podkreślił ENAC, Ryanair pozostawił ich bez żadnej pomocy. Postępowanie irlandzkiego przewoźnika - głosi komunikat - jaskrawie kontrastowało z postępowaniem innych linii lotniczych.
Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.
Skomentuj artykuł