Ta świąteczna reklama porusza bardzo ważną kwestię
Okres świątecznego, rodzinnego ucztowania to czas, w którym niestety marnujemy dużą ilość żywności. Najwyższy czas na zmianę!
IKEA Polska stworzyła świąteczną reklamę, która porusza kwestię marnowania żywności. "Jedzenie jest bardzo cenne, a mimo to, każdego dnia 1/3 całej żywności produkowanej i zbieranej na świecie jest marnowana. Takie działanie, to niszczenie aż 1,3 miliarda ton żywności rocznie w świecie, w którym głód nadal jest ogromnym problemem i wyzwaniem. W IKEA wiemy, że wielkie zmiany są efektem wielu małych decyzji i we wszystkich naszych restauracjach postawiliśmy sobie jasny cel – zmniejszenie marnotrawstwa żywności o 50%. Od momentu uruchomienia naszego programu, udało nam się zachować przed zmarnotrawieniem ponad 2,5 miliona kilogramów żywności" - piszą twórcy reklamy.
Zobaczcie koniecznie to nagranie:
Skomentuj artykuł