Ta świąteczna reklama porusza bardzo ważną kwestię

Ta świąteczna reklama porusza bardzo ważną kwestię
(fot. youtube.com)
youtube.com / ps

Okres świątecznego, rodzinnego ucztowania to czas, w którym niestety marnujemy dużą ilość żywności. Najwyższy czas na zmianę!

IKEA Polska stworzyła świąteczną reklamę, która porusza kwestię marnowania żywności. "Jedzenie jest bardzo cenne, a mimo to, każdego dnia 1/3 całej żywności produkowanej i zbieranej na świecie jest marnowana. Takie działanie, to niszczenie aż 1,3 miliarda ton żywności rocznie w świecie, w którym głód nadal jest ogromnym problemem i wyzwaniem. W IKEA wiemy, że wielkie zmiany są efektem wielu małych decyzji i we wszystkich naszych restauracjach postawiliśmy sobie jasny cel – zmniejszenie marnotrawstwa żywności o 50%. Od momentu uruchomienia naszego programu, udało nam się zachować przed zmarnotrawieniem ponad 2,5 miliona kilogramów żywności" - piszą twórcy reklamy. 

Zobaczcie koniecznie to nagranie: 

DEON.PL POLECA

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.
Dominika Dudek, Maria Mazurek

Co kryje się w naszej głowie?

Profesor Dominika Dudek łamie panujące tabu – nie obawia się wskazać różnic między umysłami kobiety i mężczyzny, a także spojrzeć na chorobę jako na źródło inspiracji. Odkrywa tajniki pracy...

Skomentuj artykuł

Ta świąteczna reklama porusza bardzo ważną kwestię
Wystąpił problem podczas pobierania komentarzy.
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.